• + -

    شروع

    شرکت مهندسی شبکه و فنآوری اطلاعات همگامان فعالیت خود را در فضایی 50 متری واقع در طبقه چهارم یکی از مجتمع های تجاری مرکز شهر تبریز شروع کرد. موسسین شرکت همگی نیروهایی جوان بودند و شبانه روز جهت اخذ پروژه های متعدد در سطح کشور تلاش کردند و موفق شدند تیمی کوچک از افراد متخصص را گرد هم جمع نمایند. آنها تمام تلاش و انرژی خود را در این کسب و کار متمرکز کردند و تمامی سود ناشی از فعالیتهای خود را جهت ارتقاء و توسعه فعالیتهای شرکت سرمایه گذاری نمودند.
  • + -

    در ادامه

    به مرور زمان و طی تقریبا 10 سال فعالیت، آنها توانستند فضای کسب و کار خود و نیروهای کاری خود را افزایش دهند به طوریکه در حال حاضر دفاتر تهران، تبریز و مرکز تماس و مجتمع تولیدی شرکت واقع در شهرک سرمایه گذاری خارجی فعال شده که بالغ بر 1500 متر مربع فضا و بیش از 80 پرسنل را جای میدهد. در این مدت، این شرکت موفق به تهیه و تولید محدوده وسیعی از محصولات جهت رفع نیاز های شرکتهای بخش خصوصی و دولتی و همچنین ارائه سرویس های متعدد در این زمینه گردیده است.
  • + -

    شبکه و زیر ساخت

    در زمینه شبکه و زیر ساخت، شرکت فعالیت خود را با طراحی و پیاده سازی شبکه های LAN بزرگ همانند شبکه دانشگاه صنعتی سهندو اجرای پروژه های ملی مانند کارت هوشمند ملی سوخت در شمالغرب کشور، طراحی و اجرای شبکه پرداخت الکترونیکی بهای سوخت با بانک ملت و ده ها پروژه دیگر، گردیده است. در حال حاضر، شرکت یکی از بزرگترین زیر ساختهای مخابراتی بخش خصوصی کشور در شمالغرب کشور را در اختیار دارد، و بیش از 200 شرکت و کارخانه در بخش خصوصی و دولتی، از خدمات پهنای باند اینترانت و اینترنت ارائه شده در این بستر بهره برداری میکنند. شرکت در اکثر شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی دکل نصب کرده و از طریق همین دکل ها اینترنت و اینترانت به مشتریان ارائه می نماید.
  • + -

    تولید نرم افزار

    در حوزه تولید نرم افزار، شرکت بسته های نرم افزاری متعددی بصورت بسته بندی و همچنین به سفارش مشتریان تولید و ارائه نموده است. یکی از حوزه ها، تولید نرم افزارهای MIS و ERP برای شرکتها تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ است که در این زمینه بسته هایی نظیر حسابداری مالی، دریافت و پرداخت، حقوق و دستمزد و پرسنلی، انبار و حسابداری انبار، خرید و فروش، برنامه ریزی تولید و بهای تمام شده را تولید نموده است. فناوری مورد استفاده در تولید این بسته های نرم افزاری مبتنی بر تکنولوژی های مایکروسافت بوده و بصورت Client-Server تولید شده اند. همچنین جهت ارتقاء تکنولوژی، پروژه هایی جهت پیاده سازی محصولات در بستر وب تعریف شده است. تولیدات جدید شرکت بر مبنای معماری SaaS قرار داده شده و بصورت تحت وب پیاده سازی شده اند. واحد تولید شرکت بیشتر از روش های Agile و اصطلاحا چابک جهت تولیدات خود در فازهای مختلف چرخه تولید نرم افزار بهره برداری میکند. از جمله آخرین تولیدات شرکت، سامانه محاسبه و وصول آنلاین عوارض خودرو شهرداری هاست، که خدمات را بصورت برون سپاری از طریق دفاتر پیشخوان و دفاتر پستی سراسر کشور ارائه می نماید. همچنین شرکت موفق شده خدمات و نرم افزارهای خود را به کشورهای افغانستان و آذربایجان صادر نماید. یکی از پروژه های شرکت، ارائه راهکار های مدیریت اطلاعات به شرکت پیمان آیس کریم افغانستان بوده که در این پروژه موفق گردیده است، روالهای کاغذی و کتابی دفتر را به سیستم کاملا مکانیزه تبدیل نماید.
  • + -

    سیستمهای ارتباطات یکپارچه

    شرکت با راهکاری بسیار اقتصادی و قوی به بازار دولتی کشور نیز ورود پیدا کرد. این راهکار شامل سیستمهای ارتباطات یکپارچه است که ماژولهای VOIP، ویدیو کنفرانس، وب کنفرانس، ایمیل سازمانی و سایر سرویس های مروبط به ارتباطات یکپارچه را شامل میگردد. برخی از مشتریان شرکت در این حوزه شامل وزارت کشور، استانداری اردبیل، استانداری سیستان و بلوچستان، استانداری کهکیلویه و بویر احمد، شهرداری تهران، گروه صنعتی ایران خودرو، شرکت پخش سراسری وابسته به گروه صنعتی شیرین عسل می باشند.
  • + -

    اولین مرکز تماس بخش خصوصی کشور (Contact Center)

    از جمله آخرین فعالیتهای شرکت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، راه اندازی اولین و تنها مرکز تماس در کشور بوده است. این مرکز فعالیت خود را از اوایل سال 1393 آغاز نموده است. در حال حاضر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جهت ارائه 300 خط E1 و همچنین ایجاد اشتغال برای بیش از 500 اپراتور را دارا می باشد. این مرکز قادر است خدمات مرکز تماس را برای تمامی واحد های بخش دولتی و خصوصی ارائه نماید و همچنین بعنوان مرکز تماس معین تهران، جهت دریافت تماسهای اضافی یا در زمان های بروز حوادث غیر مترقته تعیین گردیده است. در حال حاضر به عنوان مرکز تماس سامانه مالیات بر مشاغل خودرو سازمان امور مالیاتی تعیین شده و به بیش از 6000 دفتر پیشخوان در سراسر کشور از طریق شماره 5 رقمی 04121321 و همچنین سامانه تیکتینگ تولیدی در واحد نرم افزار شرکت، پاسخ می دهد.
  • + -

    خدمات ویژه شهروندی

    پروژه دیگری که شرکت با همکاری و مشارکت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران شروع نموده، پروژه خدمات ویژه شهروندی (خوش) میباشد. ارائه خدمات ویژه شهروندان از طریق مرکز تماس و بر روی شماره 3 رقمی ملی 193 و همچنین سامانه تیکتینگ ویژه خوش، در سراسر کشور از جمله اهداف این پروژه است. پروژه تحت نام تجاری خوش فعالیت خود را از تهران و تبریز آغاز نموده است. توضیحات بیشتر در مورد این پروژه و سایر پروژه های شرکت در قسمتهای آتی ارائه میگردد.