callcenter

گروه شرکتهای همگامان بعنوان اولین وتنها دارنده پروانه مرکز تماس  کشورکه ازسوی سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی درمورخ  ۱۶/۰۳/۱۳۹۴  به این شرکت صادرگردید بعنوان مرکزداده وتماس طرح ملی خوش بهره برداری می گردد. این مرکزبدلیل ضرورت تمرکززدایی ازکلان شهرتهران درخارج ازآن وباشماره سه رقمی ۱۹۳فعالیت می نماید. ظرفیت این مرکزتماس درحال حاضردرسه شیفت کاری به بیش از۱۲۰۰اپراتورمیرسد، که هم اکنون نیزبه برخی از نهادها وسازمانها ی دولتی وخصوصی  درحال ارائه خدمات مرکزتماس می باشد. یکی ازاهداف خوش شامل خدمات ویژه به گردشگران داخلی وخارجی میباشد،  بطوریکه آمادگی دارد تا با اطلاع رسانی به اتباع خارجه، اعلام گردد که ازطریق شماره ۱۹۳ میتوانندحداقل با ۸ زبان رایج دنیا بصورت آنلاین هرگونه راهنمایی یا درخواستی داشته باشندطی تماس با شماره ۱۹۳ اعلام و اطلاعات لازم رادریافت نمایند. وجودواحدهای کنترل کننده عملکرد ارائه دهندگان خدمات وحتی اپراتورهای مرکزتماس تحت عنوان مرکزبازخورد تضمین کننده کیفیت خدمات ارائه شده ازسوی ستادخوش درکشورخواهد بود.

این مرکز به‌عنوان اولین مرکز تماس بین‌المللی کشور ( contact count) به‌عنوان معین تهران  نیز عمل می‌کند. در حال حاضر  به‌عنوان  مرکز تماس مجموعه‌های ذیل فعالیت می‌نمایدcallcenter2:

- به‌عنوان مرکز تماس سامانه مالیات مشاغل خودرو سازمان مالیاتی کشور با بیش از ۶۰۰۰ دفتر پیشخوان دولت در سطح کشور

- مرکز تماس گروه خودرو‌سازی سایپا با کد ۰۹۶۵۵۰ در امور مشتریان سایپا  به  مشتریان محترم این گروه

- مرکز تماس فروش صندوق‌های فروشگاهی تولید شرکت کنتور سازی ایران و خدمات فروش و امور مشتریان این شرکت

- مرکز تماس فروش گوشی‌های موبایل جی‌ال‌ایکس و خدمات فروش در امور مشتریان  شرکت “ارتباط گویا همراه اروند”