با توجه به رشد روز افزون تنوع نیازهای مردم عزیز کشورمان و همچنین ضرورت پاسخگویی به نیازهای فوق ، ما را بر آن داشت تا با عقد قرارداد مشارکت با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران اقدام به تحقق پذیری فرایند پاسخگویی بخشی از نیازهای عمومی شهروندان نماییم .

در این مشارکت، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران , شماره ۱۹۳ کشوری به همراه لجستیک خود را در اختیار گروه شرکتهای همگامان قرارداده است تا در کنار داشته های این گروه از جمله :

  1. اولین و تنها کانتکت سنتر بین المللی کشور (رونوشت شماره ۱) صادره از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور
  2. سامانه های نرم افزاری , که در رتبه بندی سال ۹۳ ، جایگاه اولین رتبه در تولید نرم افزار کشور را به خود اختصاص داد (رونوشت شماره ۲)
  3. زیر ساختهای مخابراتی

قادر باشیم نیازهای هموطنان عزیزمان را در حداقل زمان ممکن ، با بهترین کیفیت ، سرعت ، امنیت و با بهترین پشتیبانی و خدمات پس از فروش پاسخ گوییم.

بدیهی است با توجه به نظام ثبت اطلاعات و گردش سیستماتیک فرایندها، امکان ایجاد ارزشهای افزوده قابل توجه در این سامانه انکار ناپدیر است . از جمله ایجاد امکان ثبت اسناد مالی و اعمال عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در مشاغل مشمول طرح جامع مالیاتی کشور میباشد بطوریکه این ستاد قادر است تا درآمدهای ناشی از عوارض و مالیات بر ارزش افزوده اخذ شده از فروش کالا و خدمات را بصورت آنلاین به مرکز داده سازمان مالیاتی کشور ارسال و از طریق PSP منابع حاصل را فیمابین ذینغعان از جمله خزانه دولت ، شهرداری هر شهر و سهم بهداشت و درمان را در همان نقطه وصول، تسهیم نماید .چه آنکه دستیابی با اطلاعات مذکور و همچنین دسترسی به منابع مالی به روز , میتواند از نظر مدیریت گردش وجوه نقد برای دولت و ذینفعان دیگر ،منشا اثرات سازنده باشد . بدون تردید اطلاعات بدست آمده (جمع آوری شده ) در این سامانه ,  خود بهترین بستر ساز برنامه ریزی پیشگیرانه را برای مدیران کشور, بویژه مدیران دستگاه های اجرایی در مکانیزمهای تولید ، توزیع ، برنامه ریزی تنظیم بازار اقتصادی ، مدیریت اشتغال و کسب و کار ، متولیان امر شناسایی فرصتهای محلی شهرها و مناطق کشور ، نظام قضایی ، مدیریتهای بخش عمومی کشور,  از جمله شهرداریها ،  … فراهم مینماید.